5 Nisan 2012 Perşembe

BİNİCİLİĞE DEVAM.......

Biniciliğe devammmm!!!!..... Geçen gün harika bir gün geçirdim... Atlar dünyanın en asil hayvanları bence ve binicilikte en keyifli sporlardan biri... Bu sporda gelebileceğim en iyi seviyeye ulaşmak istiyorum.. Sizlerde buna adım adım şahit olacaksınız! Belki heveslenenler olacak!!!;)
Atları seven arkadaşların keyifle bakacağı bol fotoğraflı bir post oldu.... Umarım beğenirsiniz....;)


 Binicilik için tayt oldukça rahat bir seçim... Ama bu spora gönül verenler elbet binicilik takımlarını almak isteyecekler... Benim için şuan tok yeterli!;)

 Ders başlasın!!!.....


























Kulübün en sevimlisi işte bu minik midilli... Adı Wanna... Öyle sevimli öyle güzel ki yanından kolay kolay ayrılamadım....:)





22 yorum:

lulu's life dedi ki...

o minik midilli ile Alpcan'i tanistirmam lazimmm.. Cok seker.. :) Bu arada bu isi hevesle ilerletmek istemene coooook sevindim.. opuyorummmmm :)

Lunapark Queen dedi ki...

Oy çok tatlılar ya bayıldım :) Ben çok severim atları :))) Süper post olmuş!

Kuzununannesi dedi ki...

cok guzelsın sacların pozların tam bayılmalık :)) bınıcılık gercekten cok zevklı..ancak ben her seferınde kasmaktan kendımı ınanılmaz agrı cekıyorum :)) o yuzden artık denemek yok..zaten 2 yıl once en son bınmıstım :)) hahhaa:)))

AyçA dedi ki...

Atlar sen müthissin bayıla bayıla izledim o fotoğrafları. Özellikle saç rengini çok beğeniyorum.

Sevgilerle...

Gizem dedi ki...

selamlar esra, hem bakımlı hem sportif kişilik, hem stil sahibi olmak çok güzel şeyler :)

Trendydolap dedi ki...

gözün aydın cnm atlarına kavuşmuşsun :) fotolar über süper:)

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

çok güzel fotolar,, biniciliğe çok özeniyorum ama korkum var :( küçükken düştüğüm için..

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

esra nasıl güzel fotoğraflar bunlar.. hpsine bayıldım. siyah da sana nasıl yakısmıs:))

Ferhat Bayram dedi ki...

dustunmu hic :)

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Esracim, cok guzel bir gun gecirmissin, ben de cok istedim : ) Siyahlar cok yakismis sapsari saclarinla kontrast super. Sanirim seni zamanla binici giysileri icinde de gorucez.

ozlemce-lik dedi ki...

ESra o kucuk midilli benim olsun :)))) Ben ona evde bile bakarım çokk tatlı:)))

www.ozlemce-lik.com

COSMOS'S STYLE dedi ki...

Esra süpersin! Bayıldım fotolara :)Saçlar müthiş....

Duygu Senyurek dedi ki...

çok zevkli bişi di mi canım=)atlar nasıl güzel yaratıklar ya=)

Moda Meleği dedi ki...

feciiii kıskandımmmmmmm. :((

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

hahahha postumu sevmeni sevdim ben bu atlardan önce seisim:)
o wannanın ağnızı burnunu yerim ben,nede şapşal bi ifadesi var yaaaa:))
atlar dünyanın en duygusal ve anlayışlı hayvanlarından kesinlikle.keşke imkanım olsada evde beslesem.ama bende bu herif olduğu sürece,fare bile besleyemem yafuu:))ne kadar güzel bir etkinliğe girmişsin tebrik ederim şekerim.çok da yakışmış hani,karelere bayıldım:)

Moda Tutkusu dedi ki...

Esra bu saçlarına özel bir post yapmalı!Hatta benim saçları soranları buraya yönlendirmeli!Öptüm kocaman!!

ESRA dedi ki...

@modatutkusu canımm çok teşekkür ederim.... seninkiler çoook güzel;) mcksss...;)

ESRA dedi ki...

güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim kızlar mucuksss!!!;)

acayipşeyler dedi ki...

offff süper fotoğraflar çıkmış, saçları da çok beğendim :))

Miyuki dedi ki...

ay maşallah gözlerine nasıl da güzeller öyle!!! :)

Unknown dedi ki...

taytın en çok yakıştığı yegane insanlardan biri olarak seçiyorum seni:)

Unknown dedi ki...

Çok farklı bir post olmuş doğal bir ortamda ışık, renkler, senin duruşun, bakışın ne kadar sıcak, samimi çook sevdim :) atlar da ne kadar asil hayvanlar çok keyifli olmalı binmek :)