12 Eylül 2011 Pazartesi

KİRPİK KIVIRMA ALETİ YERİNE ÇAY KAŞIĞI! ! !

Siz de benim gibi kirpik kıvırma aletinden korkanlardansanız çay kaşığını deneyin! ! ! ;) Gisele Bündchen de çay kaşığı kullananlardan… Rimelinizi sürdükten 2 dak. sonra aşağıda görüldüğü şekilde kaşık yardımıyla kirpiklerinizi kıvırabilirsiniz…!
Kirpik uzunluğunuza göre farklı kaşık boyları da kullanabilirsiniz; çay kaşığı, çorba kaşığı, kepçe…;P hehehe:)))) Şaka bir yana kirpik kıvırma aletinden daha az zarar veriyor… Deneyin!


6 yorum:

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

sanırım kepçe kullanan ilk kişi ben olacağım:)) hehe değişik bir teknik denemek lazım:))

theice-creamparlour dedi ki...

ahaha :D evet ya cok güzel yöntemmiş gerçekten

melodyofcolors dedi ki...

çok iyi ya ben kirpik kullanma aleti kullanamıyorum sanki kirpiklerimi koparcakmış gibi geliyo bu yöntemi denicem :)

Kuzununannesi dedi ki...

hahahah supermıs:)) bende korkarım o laetten nedense :)) gzoler bu harıka masallahlık :)) takıpteyım

http://yaseminozen.blogspot.com okuma lıstemede ekledım kı kaybetmıyım :)) sevgıler

//SECHHILL\\ dedi ki...

benim de kirpik kıvırıcım bozuldu yola kaşıkla devam ediyim bari =)) deniycem.

milky dedi ki...

ilk kez görüyorum ama ben kaşıkla beceremem o kadar alışmışım ki kıvırıcıya :)