3 Nisan 2012 Salı

İLK AT BİNMEYE BAŞLADIĞIM ZAMANLAR........

Atlara olan aşkımı bilmeyen yoktur.. Bütün hayvanları severim ama atlar bambaşkadır benim için... Binicilik sporu benim hep yapmayı istediğim bir şeydi ilk kez iki yıl evvel bodrum'da biniciliğe başladım.. Bu fotoğraflar da o zamana ait.. Sporun bütün dallarına ilgim var denemediğim çok az spor vardır ama biniciliğin yeri ayrı daha önce tecrübesi olanlar beni anlayacaktır! 
Epeydir ara vermiştim bugün çok şükür başladım artık...Ve harika bir gün geçirdim.. Kesinlikle çok özlemişim!
Sizi at binmeye ilk başladığım günlere ait karelerle başbaşa bırakıyorum... Bugün yaptığımız çekimleri de yarın görebilirsiniz!!!!;)












6 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

bayıldım bu karelere esracım harikasınız, en sevdiğim hayvanlardan biridir atlar...çok asil yaratılmışlar...

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Aaaa ne kadar guzel, ben de cok severim atlari ve hayalim bir gun ata binmek, cok sanslisin : ) Dun ku cekimi de bekliyorum : )

Selen's style dedi ki...

ayy bayıldım.. cok hos cıkmıssın.



selensstyle.blogspot.com

ESRA dedi ki...

çok teşekkür erdrim kızlar;)...

SWL dedi ki...

cnm bende bayılırım atlara, hatta neredeyse her günüm onlarla geçiyor denilebilir ;) ben dünyada bu kadar asil, bu kadar hisli ve hırslı hayvan görmedim. Ve o güzellikleri yok mu. Özellikle simsiyah atlara bayılırım... birde kuyrukları perçemleri güzel kesilmişse, yok böyle güzellik, yakışıklılık diyorum ;)
Bakalım ilerde çok istiyorum at sahibi olmayı ve o heyecanı tatmayı. kısmet :)

lulu's life dedi ki...

At benim icinde cok kıymetli.. cocuklugum Bursa atli spor kulubunde gecti.. Ve saniyorum kisiligimde onemli etkileri var.. Gecte olsa baslamis olduguna gercekten cok sevindim cnm.. pesini birakma.. Kemerburgaz semalarinda da keyifli kulupleri takip edebilirsin.. Bu arada akrobatik goruntuleri cok sevdimmm ,:)))