3 Aralık 2012 Pazartesi

JENNIFER LOPEZ'İN PARMAĞINDAKİ YÜZÜK HANGİ TÜRK TASARIMCIYA AİT? VE JLO İLE NASIL BİR ORTAK ÇALIŞMALARI OLACAK?

                                                     
                                                                  http://www.tophillsgemma.com/tr/

Geçtiğimiz günlerde ülkemize konser için gelen Latin şarkıcı Jennifer Lopez hala adından söz ettirmeye devam ediyor....
Konserini en önden izleme fırsatı buldum gerçekten enerjisine ve sempatikliğine hayran kaldım... Konserde çok ama çok keyifliydi... İnstagram'dan (esra1783) beni takip edenler fotoğraflardan anlamıştır!;)

Gelelim güzel habere!
Jennifer prensip gereği (reklam olmaması açısından) hediye kabul etmiyormuş... Ülkemizde de Galatasaray formasının dışında tek bir hediyeyi kabul etmiş o da çok büyük bir hayranı olan Hilal Topaloğlu'nun kendisi için tasarladığı JLO yazılı yüzük!
Yüzüğü parmağından çıkartmayan ünlü sanatçı hayranı olan genç tasarımcıdan JLO markası için özel bir takı koleksiyonu hazırlamasını istemiş....
Jennifer "Bu uzun zamandır gerçekleştirmek istediğim bir projeydi ancak ertelenmişti, bir gün bir Türk tasarımcıyla çalışacağımı düşünmemiştim. Onun gözlerinde işine tutkuyu ve mükemmeliyetçiliği gördüm. Bana gençlik yıllarımı hatırlattı, bu yüzden projemi onunla gerçekleştireceğim...." dedi.
2013 yılında ülkenizi tekrar ziyaret edecek olan Lopez, Hilal Topaloğlu ismindeki genç mücevher tasarımcısıyla JLO takı ve mücevher markasının tasarımlarını hazırlamak ve lansmanını yapmak üzere bir araya gelecek....
Arkadaşımın bu keyifli haberini sizlerle paylaşmak istedim... Yakında Hilal ile bir araya gelip daha detaylı bir post yapacağız... Biz çok heyecanlandık... Takipte kalın!;)






2 yorum:

Enda dedi ki...

yüzük çok güzel gözüküyor. Türk tasarımcının böyle bir işbirliğinde olması ise harika ! :)

Duygu Senyurek dedi ki...

ay uydurmuş daha geçen geldiğinde arkdşm Gülnurun hediye deri ceketini kabul ett=)