7 Mayıs 2013 Salı

DAISY LOVE......;)

Papatyalarla dolu bir postla "Bahara Merhaba!!!!" diyorum..... Ben de papatyalara özendim beyazlar giyindim..... Yazın en sevdiğim renklerdendir hele bir bronz bir ten olursa! Umarım fotoğraflar hoşunuza gider....
Keyfimiz, Heyecanımız, Enerjimiz bol olsun.......;)
                                                                           
                                                                                                 SEVİYOR............;)














                                                                            ceket/şort/zara
                                                                            çanta/saat/michaelkors
                                                                            ayakkabı/stevemadden

9 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

sence bu gorseller hosa gıtmez mı..bu ne sahane fızık cok zayıf olmadan ama sıkı..masallah..beyazlar papatyalar nazar degmesın sana her kare ayrı guzel..sevgıler

Adsız dedi ki...

lütfen bu güzel yaz başında güzel pozlarınızdan bizi esirgemeyin, daha sık post bekliyoruz. yazın denizin mavinin güzelliğini sizden daha iyi kimse yansıtamaz emin olun :))

pinkly dedi ki...

bayıldım kombine, all white süper olmus :)

Fifthfloorovergoldenhorn dedi ki...

Esra icimizi actin vallahi suanda disari cikip kendimi cimlere yesilliklere atmak istiyorum :))HArika gorunuyorsun her zamanki gibi o konuda soyleyecek fazla bisey bulamadim <333

tobeshsstyleworld dedi ki...

Kusursuzzz tek kelimeyle!! Bayildim cnm icimi actin valla mucx

Adsız dedi ki...

fotoğraflar süper..
sevgiler

Unknown dedi ki...

esracıım daha çok daha çok isteriz!!!
nasıl güzelsin ya, maşallah! ne giysen yakışır güzel yüzün yeter!
öpüücükler!

Beauty Follower dedi ki...

Nice photos
lovely look!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Unknown dedi ki...

sen tam bir yaz kadınısın bence...ışıl ışılsın, parlıyorsun...saçların kesimi rengi yıkılıyor... çok çok nefis görünüyorsun...

öperim çok