6 Şubat 2012 Pazartesi

MİMLENDİM.... MİMLİYORUM!!!!........

Sevgili  lilamoonlight beni mimlemiş! Hadi cevaplayalım bakalım;)


1- Sence cok anlamli bir soz?
"AKLINDA KALACAĞINA ARDINDA KALSIN!";) Nasıl ama???


2- Makyajinda olmazsa olmazin? 
RİMEL VE ALLIK....;)


3- Uyguladigin guzellik tuyosu nedir?
ÖYLE ÇOK ÖZEL BİR TÜYO VEREMEYECEĞİM AMA SANIRIM SPORUN BEDENE VE RUHA KATKISI BÜYÜK... 


4- En sevdigin icecek?  
FANTA  SCHWEPPES, MARGARİTA.....




5- Nefret ettigin bir sey?    
SAMİMİYETSİZLİK.... KOMPLEKSLİ İNSANLAR.....


6- En cok sevindigin iltifat?   
BENİ ANLATIRLARKEN ÇOCUKLUĞUMDAN BU YANA HERKESİN KULLANDIĞI BİR İKİ KELİME VAR ONLARI DUYMAKTAN ÇOK MUTLU OLUYORUM:) SÖYLEMEYECEĞİM;)


7- Favori kitabin? 
SON ZAMANLARDA TEMBELLİĞİME İYİ GELEN KİTAP ATALETİ YENMEK....


8- Sana gorunus olarak yakin buldugun unlu?  
SİENNA MİLLER, GİSELE BUNDCHEN....



9- Herkesin begendigi ama senin sevemedigin urun?
ÇOK BÜYÜK CLUTCHLARDAN HOŞLANMIYORUM........ TUTMASI BİLE ZAHMET.....





10- Su an en cok almak istedigin kozmetik urun?  
SHİSEİDO EYELİNER VE DİOR SHOW RİMEL.... 


BENİM MİMLEDİKLERİM;
trendydolapwear-a-smiledujufashion,betwinusminikkus,fashionozgewaysofgrace

8 yorum:

minikkus dedi ki...

hihoooo teşekkürler beybi :) hemen cevaplara geçiyorum o vakit.
1. "kır atın yanında duran ya huyundan ya suyundan" der annem. aslında üzüm üzüme baka baka kararırın bi degisik versiyonu oluyo:P

2. göz kalemi ve rimel:)

3. çoğu kez makyajımı bile temizlemeyi unutup yatarım:P o derece güzellik sırlarım vardır benim:)

4. kışın sahlep, yazın Java Chip Chocolate, bilhassa starbuckstan içilecek:)

5. sütün başında beklerken herşey güzel hoş da, başından 3 saniye ayrılınca o süt taşar ve bütün ocak batar ya, işte ondan nefret ederim. bide bulaşık makinesindeki temizleri yerleştirmeyi hiç sevmem:) bide yalancı pislikleri ;)

6. elmacıklarımdan pek hoşlanmadıgım için onlara yapılan her güzel söz, beni onlara ısındırıyo:)

7. su anda küçük mucizeler dükkanını okuyorum çok keyifli. ama en favori kitabım Sophie Kinsella'nın "beni hatırladın mı" isimli kitabı. cok keyifli, cok okunası. zaten o kadının bütün kitapları okunası ;)

8. beni Nur Aysan'a cok benzetirler. aşkı memnudaki düz saclı hali ve muhtesem yüzyıldaki maşalı hallerini özellikle. elmacıklardan olsa gerek:)

9. tabiki şalvaaaaar :S bütün şalvarlardan tiksiniyorum o derece. güzel şalvar yoktur, olamaz.

10. valla bu aralar hicbi yerde bulamadıgım ama bi azimle aradıgım parfum var, Jil Sander Style. bulucam ama kararlıyım:)

bu vesileyle bir mimin daha sonuna gelmiş bulunuyorum:) güzel yanaklarından öperim kuzum.

Wear A Smile! dedi ki...

sienna miller'a benziyorsun gerçekten şimdi farkettim :))
mim için teşekkürler, birkaç konuda aynı cevapları veriyor olucam seninle :)
öptüm canım..

ESRA dedi ki...

hahahah:))))minik kuş çok şekersin;)
ahsen aslında siennanın tarzını kendime yakın buluyrm benziyrmuyum bilmem:)ama genelde gisele bundchen'e kylie m.,tuba unsal'a benzetirler...:) mcks...

Trendydolap dedi ki...

teşekkürler beybi :)

hera dedi ki...

Bence Burcu Esmersoy'u andırıyorsun biraz :)

ESRA dedi ki...

ewet son zamanlarda ona da benzetiyrlar;)

Lila Moonlight dedi ki...

A evet Kylie yi de andiriyorsun. Ya ne guzel uc baba sarisina benzetilmek harika olmali : )) O clucth i aldim ben bu yaz Asostan ama laptop case olarak kullaniyorum, clutch gibi kullanmasi cok zor cidden, denemedim bile oyle : ) rengine vurulup almistim bir turkuaz sever olarak. O iltifatlari tahmin edebiliyorum sanirim : ) Komplexli insanlardan cekmeni de anlayabiliyorum, ozel bir guzelligi olan pekcok kadinin derdi eminim. Ve o laf cok hosuma gitti cidden. Ve de bir sorum var, diger kar postunda da yazmissin rimel olayini, bence dogal duruyorlar, sanki gozlerin yaslanmis da kirpikler biraz birbirine yapismis ok gibi ok gibi, ben de sana soracaktim rimel surme postu yaparmisin ( belki before after li ), hangi markalari kullaniyorsun, tekniklerin diye, cok ciddiyim, post yapamazsan da bana detayli anlat lutfet, cok merak ettim : ) Bir de son olarak postu yaptigin icin cok tesekkurler : )

ESRA dedi ki...

genel olarak kompleksli insanları itici bulurum diyeyim;)....
ok canım before lu afterlı bir post yapıcam öperim;)