24 Şubat 2012 Cuma

COCO CLEMENTİNE/ FASHION'S NIGHTOUT PARTIES

Gecenlerde Coco Clementine'de Fashion's Nightout party vardı... Bir çok ünlü ismin bulunduğu geceye bende gitmesem olmazdı;) Biz çok eğlendik umarım sizlerde fotoğrafları izlerken keyif alırsınız... Yok fotolar beni kesmez derseniz de yarın gece yoğun istek üzerine tekrar Fashion'S Nightout Party var!!!! Kaçırmayın derim;)




Gökhan Kimsesizcan (hürriyet/kelebek yazarı)/ Dj Nuri Kösem
Etkinliklerden haberdar olmak isterseniz Gökhan Kimsesizcan' takip edin...;)

Sevgili arkadaşım Aynur'da gecenin en şıklarındandı....




Sevgili Verda Penso bana  göre gecenin en şık ismiydi...  Sezonun trendlerinden olan deri parçalı elbiseyi çok beğendim... elbise/ Erol Aybayrak



LV CAZİBESİ.....

Sevgili arkadaşım Cenk Çöteli / Kav Şarap Butiğinin işletmecisi... Nişantaşına yolu düşenler mutlaka uğrasınlar;) KAV BUTİK






Dj Uğur Kirik


Ayça Tekindor kemanını konuşturdu.....







3 yorum:

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

upsss
cok eglenılmıs
fotolardan belli

Unknown dedi ki...

Esra'cım moda kokan bir parti olmuş ve partide yok yokmuş resmen :) Ben cut off jean'ini ve şapkanı çok beğendim, en az oradaki ünlüler kadar cool ve çok daha stil sahibisin tatlım ;)

Trendydolap dedi ki...

oo baya eğlenceli bir gece olmuş tatlım. Yırtık jean ve blazer kombinin çok hoş olmuş.bu tür şapkalar sana çok yakışıyor tatlım.