29 Aralık 2011 Perşembe

MY BEST FRIENDS by MODA TUTKUSU!!!!!!

Moda Tutkusunun takip etmeyenimiz, Ayşegül ve Yasemini sevmeyenimiz yoktur!!! Bende çok severek takip ediyor tarzlarını ve tasarımlarını çok başarılı buluyorum... Geçen cumartesi günü moda tutkusunun tasarımlarını bizlerle buluşturduğu MY BEST FRIENDS mağazasının açılışı vardı.... Ben de keyifle katıldım... Ve dünya tatlısı iki insanla tanıştım... İkisinde birbirinden güzel, zarif ve çok güzel enerjileri var!... İyi ki tanışmışım diyorum... Çok güzel özenle hazırlanmış parçalar arasında birazcık kendimi kaybettim! Modellerin güzelliği kadar kumaşlarda beni büyüledi.... Tabi ki bende eli boş çıkmadım!!! Harika bir turkuaz pantolon aldım... Yakında postlarda göreceksiniz;) Bence sizde vakit kaybetmeyin...... MY BESR FRIENDS görülmeye değer;)
http://www.mybestfriens.com.tr/
www.modatutkusu.net





















7 yorum:

Unknown dedi ki...

ben su önü kisa arkasi uzun
eteklere bayildim..
bende kendime öyle bi etek yaptim..
yakinda paylasacagim

Duygu Senyurek dedi ki...

ay ben buraya bayıldım ya en kısa zamanda gidicem etekler muhteşem ne aldıysan güle güle kullan=)
sevgiler
khaleesistyle.blogspot.com

mamba dedi ki...

bende pek beğeniyorum bu kısçelerin tasarımlarını en kısa zamanda gidip bakıcam ikram kaldımı sizden bize:D ?

Trendydolap dedi ki...

canım sana fotoları yolladım almadın mı?

Kuzununannesi dedi ki...

harıkaymıs kesınlıkle ugramak gerekıyorrrr..sevıgler

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

CANIM KUŞUMMM SENDEMİ ORADAYDIN VALLAHİ YENİ GÖRDÜM KUSURUMA BAKMA:)))İST.İLK GİDİŞİMDE UĞRAYACAĞIM BİR YER OLDU SANIRIM BU BUTİKTE SAYENİZDE:))AMA BEN NE ALDIĞINI9 MERAK EDİYORRRR EN KISA ZAMANDA KOMBİNİNİ GÖRMEK İSTİYORUM

tobeshsstyleworld dedi ki...

Yaptıkları her parçaya bayılıyorum. Bende en kısa zamanda ''Mybestfriends''deyim :) Tarçın rengi şort da ayrı bir güzelmiş...