10 Ağustos 2011 Çarşamba

GISELE BUNDCHEN TÜRKİYE'DE

Merhabalar… Sonunda blogumu açtım ve karşınızdayım….:)
İlk postuma dünyada tek geçtiğim kadınla başlamak istiyorum…Gisele Bündchen…
Bendeki bu Gisele hayranlığını bilmeyen yoktur… Tarzını kendime en yakın bulduğum beğendiğim ve takip ettiğim iki kadından biridir, diğeri ise  Sienna Miller… Gisele bu sene İpenema terliklerinin tanıtımı için Türkiye’ye geldi.  Çok güzel bir davet verildi ardından yabancı mankenlerle İpenema terliklerinin defilesi yapıldı son olarak da Gisele podyuma çıktı ve ben ondan gözlerimi alamadım… Dünyada gördüğüm en güzel kadın diyebilirim. O kadar doğaldı ki güzelliğinin önüne geçecek hiçbir şey yoktu ne makyajında ne de kıyafetinde… Geceye gelenler Gisele’den çok daha fazla hazırlanmışlardıJ Gisele’i Türkiye’ye getirdiği için ve beni de bu güzel defileye davet ettiği için Twigy’nin sahibi Sinan Öncel’e bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorummm…
Defileden birkaç fotoğraf görmeye ne dersiniz?

Hiç yorum yok: