14 Ağustos 2011 Pazar

ÇEŞME TATİLİM....


Her sene çeşmeye gitmenin hayalini kurardım ama bir türlü gitmek kısmet olmamıştı neyse ki bu sene şeytanın bacağını kırdım ve kız arkadaşımla çeşmede bir haftalığına bir kaçamak ayarladık…
Ben her sene yazlarımı Bodrumda geçiririm 15 seneyi aşkın süredir yarı bodrumluyum diyebilirim bu yuzden Bodrumun yeri ayrıdır benim için…  
Ama çeşmeyi de çok sevdim mutlaka yazları kaçılması gereken yerlerden!
Çeşmede neler yaptık? Nerelere gittik? Neler giydik

Kısaca Çeşmeden izlenimlerim;
 Otelimiz Alaçatıdaydı… Alaçatıya gitmişken rüzgar sörfü denemek olmazdı.. Denedik çok keyif aldık herkese de tavsiye ederim! Çok keyifli bir spor!..
Çeşmenin en güzel denizi kesinlikle Ilıcanın! En başta rengine aşık oluyorsunuz! Orada kendimi kaybettiğimi söyleyebilirim!!!
Gece popüler mekanlarından marrakesh'e ,sole mare'ye, babylon'a  gittik ama bana çok hitap etmedi gündüzleri biraz daha iyi ama geceleri yaş ortalaması 16-30 arası eller havaya bir mekan.. beğenmedim:)
Çeşmede özellikle tavsiye edeceğim yerlerden biri kesinlikle 7800 gelen kesim son derece elit gecesi ayrı güzel gündüz beachi ayrı güzel…
Bir de Ayayorgi’de pazar geceleri kesinlikle gidilmesi gereken bir yer var PAPARAZZİ.. Şiddetle tavsiye ediyorum! Grup yol çıkıyor ve inanılmaz başarılılar sabaha kadar dans ettik, Çeşme tatilimde en eğlendiğim mekândı…
Sheraton'u unutmalak lazım ılıcada en güzel plajlı otel!
Bir başka yer adını çok duyduğum ve mutlaka gidilmesi gereken yerlerden biri de Aqua Şifne, bizim günümüz yetmedi gidemedik bir dahakine artık….  V e bir uyarı Alaçatı mağazalarında kendiniz kaybetmeyin!

3 yorum:

Trendydolap dedi ki...

Paparazi kesinlike benim de favori mekanım!

darkolivee dedi ki...

çok güzel görseller, eğlendiğiniz her kareden bellii :)

ama kumrucu şevkiyi unutmuşsun :)

ESRA dedi ki...

:)ahhh sorma şevkinin önünde hep tokken geçtik içimde kaldı:))) teşekkür ederim yorumun için darkolivee ;)