26 Aralık 2012 Çarşamba

BEIGE & BLACK...

 Herkese selam.... Bugün bej ve siyah renginden oluşan bir kombin ile karşınızdayım... Bence kışın vazgeçilmez renklerinden.... Özellikle ikisini bir arada kullanmayı çok seviyorum.... My Best Friends eteğim zaten yaz kış severek kullandığım bir parça hem çok "iddialı" hem de çok rahat...  Aksesuar tercih etmedim...
Bej rengi palto da bu sezon çok beğendiğim modellerden...  Umarım kombin ve fotoğraflardan memnun kalırsınız!!! Görüşmek üzere... sSevgiler..... Esra...
                                                               instagram: esra1783
                                                               twitter: @EDTORST


















Kış günü çekim yapmak kolay değil! Starbucks' a katkılarından dolayı teşekkür ederiz...... İçimizi ısıttı....:)

10 yorum:

nily21 dedi ki...

bej+siyah ikilisini ben de çok seviyorum..belki de leopar aksesuarlar kullanabilmek adına bunu bahane ediyorum :)..kombin çok yakışmış,paltonun modeli çok hoş markası nedir?

Sayın KARACA dedi ki...

Way canına diyorum sayın yazar :) Etek inanılmaz güzel olmuş. İlk pozlar olağan üstü gerçekten.

Fifthfloorovergoldenhorn dedi ki...

Ne donus amaaa:) harikasin tam anlamiyoa benimde en sevdigim kis renkleridir siyahtan hic vazgecmem ve bu kombin dergis sayfalarini aratmayan cekimle birlikte favori outfitlerim arasinda optum cok ha bide harika bir yil diliyorumm<333

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

wuuu süper seksi hatunum benım, okadar güzel okadar hoş görünüyorsun ki anlatamam...bayıldım...katolog çekimleri gibi olmuş her kare ayrı güzel...öperim kocaman ;)

Unknown dedi ki...

siyah kendini göstermiş..

güzel bir kombin olmuşş

http://jassmeenmode.blogspot.com/

Duygu Senyurek dedi ki...

selam kuzu etek zaten harika. bayıldım kombinide çok yakışmış .bnde taba çok severim zamansız bir renk=)

güzel yorumun için çok teşekkürler
öperimm
sevgiler=)

Adsız dedi ki...

fotoğraf makinenin markası ve modelini öğrenebilir miyim:)

Seda Maç dedi ki...

iyi yolculuklaaaar =)

Unknown dedi ki...

aman tanrım ...nasıl cool..nasıl şık ve asil görünüyorsun tatlım? siyah&camel uyumu, saçların, gözlerin muhteşem olmuş...pozlar da öyle sıcacık...çok avrupai bir post olmuş .... bayıldım...

öperim çok seni

Kuzununannesi dedi ki...

offfff offf dıyorummmm sana masallah yaaaaaaaaaaaaaaaa bu ne guzellıkkkkkkkkkkkkkkk