2 Ağustos 2012 Perşembe

SKATİNG.......

Çocukluğumdan beri en sevdiğim şeydir paten kaymak.... Okul yıllarında arkadaşlarla toplanıp rollerblade'ciler grubu oluştururduk.... Kalabalık bir şekilde kaymak çok daha zevkli tabi... İstanbul'da sahillerde hala paten kayan gençler var üstelik çok da başarılılar arada katılıyorum aralarına bir kaç taktik alıyorum...;) 
Bodrum'da bizim sahilde tek patenli kız benim...:)  Olsun yine de keyif almasını bilirim.... Bu fotoğraflar da çok keyifli geçen bir günden.... 
Aslında her zaman böyle tam takım korumayla kaymıyorum genelde sadece dizlik yetiyor ama böyle full aksesuar da havalı oluyormuş!;) 
Kulağımda Beats bilin bakalım hangi şarkıyı dinliyorum?





















Bu şarkıydı....;) Bu şarkıyı duyduğumda yerimde duramıyorum!!!;)

10 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Çoook havalı cidden :) Süper fotoğraflar canım, ben de çok özledim paten kaymayı :)

onorr dedi ki...

Ben de cok severim pateni :)

Trendydolap dedi ki...

skating girl!! Fotoğraflar da sen de harikasınız!! tam takım olmuş herşey!

LILA MOONLIGHT dedi ki...

Cok eglenceli resimler, paten kaymak istedim simdi. Kirmizi siyah spor kiyafetin de cok yakismis : )

minikkus dedi ki...

daş gibisin daş! :)

designbyD dedi ki...

çocukluğumun en zevkli aktivitesi:) resimler çok hoş.Bana çocukluğumu hatırlattı, hüzünlendim resmen...

designbydg.blogspot.com

Grace Happy dedi ki...

bende kayardım hemde baya ıyıdım ne mı oldu buyudukce olmadı bı de tr de bellı baslı sahıllerın dısında kayınca uzaylı gormus kadar afallıyorlar :) ama fotograflarının enerjısı ıle bıtıım

pembe fiyonk dedi ki...

resimler çok başarılı....

fashiononboard dedi ki...

roces benim ikinci patenimdiiii :) harika fotograflar! south beach'te gibi hissettim :)

istanbul'a dondugunde benim rollerblade'ler sana kardeslik etmeye gelecek bir gun <3

fashiononboard.net

asucc dedi ki...

yapmayı çok istediğim fakat hiç cesaret edemediğim bir şey. harika görünüyor :)

asuccdesign.blogspot.com