17 Temmuz 2012 Salı

SEYAHAT ETMEYİ VE FOTOĞRAF ÇEKMEYİ SEVİYORSANIZ SEDVENTURE TAM SİZLİK!!!!

Seyahat etmeyi seviyor ve fotoğraf çekmeye de bayılıyorsanız SEDVENTURE tam sizlik!!!
Koç Holding şirketlerinden SETUR'un yeni markası SEDVENTURE ile vahşi yaşam fotoğrafçısı Süha Derbent'in danışmanlığında kişiye özel ve küçük gruplarla fotoğraf turları düzenleniyor... Bu etkinlikleri görünce acayip heyecanlandım... Çünkü seyahat etmeyi, farklı yerleri görmeyi ve o gördüğüm yerleri harika fotoğraflarla sonsuzlaştırmaya bayılıyorum.... İşin en keyifli kısımlarından biri de yanında her an sana fikir verebilecek, sorularını yanıtlayacak, bilmediklerini öğretecek fotoğrafçılığının gelişmesine yardımcı olacak bir ekibin olması.... Harika bir deneyim olsa gerek!!!
Tur'a katılan herkesin ortak noktasının fotoğraf aşkı olması o seyahati daha da keyifli hale getirir diye düşünüyorum... normalde turlarda fotoğrafa merakı olan insanlar rehberi hep kaybeder benim gibi:)
Acaba bloggerlar hep beraber katılsak mı? ;)
Daha detaylı incelemek isteyenler için web adresi: http://www.sedventure.com/

3 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

evet evet iyi fikir :)!sevgiler

Unknown dedi ki...

Esra'cım bizim evde sürekli world travel channel açık ve Dehan geçenlerde Süha Derbent'i bir tv programında izledikten sonra safariye gidelim fotoğraf çekmeye diye tutturdu :) Bloggerlar olarak gideceksek bizi ilk sıraya ekleyebilirsin bu eşsiz deneyim için! :)))

Kuzununannesi dedi ki...

KESINLIKLE HARIKA OLUR:)) YENI POSTUN ICIN GELDIM DUN INST.. AMA YOK:)) SEVGILER @kuzununannesi :)