13 Haziran 2012 Çarşamba

BEBEK ŞENLİĞİ......

Bebek şenliğine ilk kez katıldım ve inanılmaz keyif aldım.... Harika tasarımcıların yer aldığı şenlik tam benlikti yani!!!:) Özellikle My Best Friends standında kendimi birazcık kaybettim....:) Deniz, güneş, müzik, eğlence, alışveriş... derken harika bir festival havası yaşadık sevgili blogger arkadaşlarımla.....


Ve işte bu güzel günden objektife takılanlar....... 














MODA TUTKUSU/ MYBESTFRİENDS





WEAR A SMILE BLOG

GÖZDENİN-GÖZÜNDEN






3 yorum:

my lifebook dedi ki...

çook güzelsiniz çook <3

PEMBE BAKTERİLİ DEKORASYON:)) dedi ki...

esroşummmmm seni en sevdiklerimle en sevdiğim kombin içinde görmek beni pek bir mesuuddd etti:)

Kuzununannesi dedi ki...

ne guzellllllllll bayıldım kı ben :))) bende oaradydım ama kımseyı goremedım :(( yıne harıkasın guzellık